Specjalistyczna telekonsultacja lekarska

(z możliwością wystawienia e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania)

159,00 zł 149,00 zł

Specjalistyczna telekonsultacja lekarska

(z możliwością wystawienia e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania)
Opis usługi

Podstawą telekonsutacji jest rzetelnie wypełniony kwestionariusz i rozmowa z lekarzem opierającym sie na podanych przez Ciebie danych medycznych.

W ramach telekonsultacji możesz otrzymać:

  • e-Receptę: szybka e-Recepta bez wychodzenia z domu. Podaj listę potrzebnych leków i uzyskaj kod do e-Recepty. Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce obsługuje E-Recepty. W aptece podajesz kod PIN e-Recepty (otrzymasz go od nas po wypisaniu e-Recepty) i numer Pesel.
  • e-Skierowanie: W ramach telekonsultacji lekarz może wystawić e-Skierowanie do szpitala, na badania specjalistyczne lub konsultacje specjalistyczne.
  • e-Zwolenienie: W ramach telekonsultacji lekarz, jeśli uzna że zachodzą ku temu przesłanki, wystawi e-Zwlnienie lekarskie (L-4), które automatycznie wysyłane jest do ZUS-u i Twojego pracodawcy. Możesz również uzyskać e-Zwolnienie na opiekę nad członkiem rodziny.

 

Telekonsultacja

Telekonsultacja: jak to działa?
Podstawą telekonsutacji jest rzetelnie wypełniony kwestionariusz i rozmowa z lekarzem opierającym się na podanych przez Ciebie danych medycznych. Po przeanalizowaniu podanych prez Ciebie danych lekarz kontaktuje się w przypadku dodatkowych wątpliwości. Twoje dane zostaną wpisane do naszego systemu medycznego jako telekonsultacja. telekonsultacja jest podstawą do wypisania e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania.

e-Recepta

e-Recepta: Jak to działa?
Po wypełnieniu formularza i dokonaniu opłaty, lekarz zakłada Twoje konto pacjenta w naszym systemie medycznym, gdzie wpisane są wszystkie Twoje dane osobowe i medyczne, na podstawie których wypisywana jest e-Recepta. Po wprowadzeniu danych wizyty (przepisanie leków) otrzymujesz kod PIN na podany adres email lub telefon komórkowy. W aptece podajesz swój nr Pesel i podany kod PIN e-Recepty. Naszą e-Receptę możesz zrealizować w każdej aptece w Polsce. Lekarz może odmówić wystawienia e-Recepty jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Recepty nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

e-Recepta: jak długo jest ważna?
e-Recepta ważna jest 30 dni, w przypadku antybiotyków 7 dni od daty wypisania

e-Recepta: liczba leków na e-Recepcie?
Na e-Recepcie (podobnie jak na zwykłej recepcie) można przepisać do 5 leków

e-Recepta: liczba opakowań?
Lekarz może przepisać maksymalnie 3 opakowania leku (lub ilośc leku na maksymalnie 3 miesiące leczenia).

e-Recepta: leki psychotropowe?
Nie przepisujemy leków psychotropowych, odurzających. W tym celu proszę zgłosić się do lekarza prowadzącego.

e-Recepta: realizacja recepty?
Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce obsługuje E-Recepty.

e-Recepta dla innej osoby?
Receptę wystawiamy tylko dla pacjenta, który podał swoje dane osobowe i medyczne, dla którego założyliśmy konto pacjenta w naszym systemie medycznym.

e-Zwolnienie

e-Zwolnienie
e-Zwolnienie jest wystawiane tylko w ramach telekonsultacji lekarskiej jeśli zachodzą ku temu przesłanki medyczne. Lekarz może odmówić wystawienia e-Zwolnienia jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Zwolnienia nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

e-Zwolnienie: informacja do ZUS?
Po wystawieniu e-Zwolnienia jest ono automatycznie wysyłane do ZUS.

e-Zwolnienie: informacja do pracodawcy?
Po wystawieniu e-Zwolnienia jest ono automatycznie wysyłane do Twojego pracodawcy. Dane pracodawcy/pracodawców podajesz wypełniając formularz.

e-Skierowanie

e-Skierowanie jest wystawiane tylko w ramach telekonsultacji lekarskiej jeśli zachodzą ku temu przesłanki medyczne. Lekarz może odmówić wystawienia e-Skierowania jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Skierowania nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

Konto na pacjent.gov.pl

Konto na pacjent.gov.pl
Nie ma konieczności zakładania konta na stronie pacjent.gov.pl. Otrzymasz od nas kod PIN e-Recepty, e-Skierowania, e-Zwolnienia

Proszę wypełnić dane do Telekonsultacji, e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania

Proszę wypełnić dane do Telekonsultacji, e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania

Wybierz lekarza specjalistę: *
Potrzebuję wypisania leków (e-Recepta) *

Potrzebuję wystawienia zwolnienia lekarskiego (e-Zwolnienie) *

Potrzebuję e-Skierowanie *

Czy masz dokumentację pacjenta w Elkardii? *

Czy od ostatniej (tele)wizyty w Elkardii pojawiły się uczulenia (alergię) lub nietolerancję na jakiekolwiek leki bądź substancje (w tym żywność, barwniki spożywcze, jady owadów)? *

Czy od ostatniej (tele)wizyty w Elkardii pojawiły się nowe choroby? *

Czy od ostatniej (tele)wizyty w Elkardii doszło do pogorszenia staniu zdrowia? *
Czy masz kopię recepty z portalu pacjent.gov.pl z ostatnich 3 miesięcy? (do przesłania w następnym kroku zamówienia) *
Czy jesteś alergikiem? Czy masz uczulenia lub nietolerancję na leki lub inne substancje (np. żywność, barwniki spożywcze, jady owadów)? *

Czy chorujesz lub leczysz się na choroby przewlekłe (np. cukrzyca, nadciśnienie, astma, nadczynność lub niedoczynność tarczycy, przebyty zawal serca, przebyty udar)? *

Czy przyjmujesz jakieś leki na stałe? *

Czy palisz papierosy? *

Czy paliłeś papierosy w przeszłości? *

Płeć pacjenta *
Czy jesteś obecnie w ciąży? *

Czy karmisz obecnie piersią? *

Czy masz dodatkowe uwagi? *

Q1 1 Doktor Ekg - Badania Serca W Domu

159,00 zł 149,00 zł

Podstawą telekonsutacji jest rzetelnie wypełniony kwestionariusz i rozmowa z lekarzem opierającym sie na podanych przez Ciebie danych medycznych.

W ramach telekonsultacji możesz otrzymać:

  • e-Receptę: szybka e-Recepta bez wychodzenia z domu. Podaj listę potrzebnych leków i uzyskaj kod do e-Recepty. Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce obsługuje E-Recepty. W aptece podajesz kod PIN e-Recepty (otrzymasz go od nas po wypisaniu e-Recepty) i numer Pesel.
  • e-Skierowanie: W ramach telekonsultacji lekarz może wystawić e-Skierowanie do szpitala, na badania specjalistyczne lub konsultacje specjalistyczne.
  • e-Zwolenienie: W ramach telekonsultacji lekarz, jeśli uzna że zachodzą ku temu przesłanki, wystawi e-Zwlnienie lekarskie (L-4), które automatycznie wysyłane jest do ZUS-u i Twojego pracodawcy. Możesz również uzyskać e-Zwolnienie na opiekę nad członkiem rodziny.

 

Podstawą telekonsutacji jest rzetelnie wypełniony kwestionariusz i rozmowa z lekarzem opierającym sie na podanych przez Ciebie danych medycznych:

  •  podaniu danych osobowych do założenia konta pacjenta w systemie medycznym i do wypisania e-Recepty
  • podaniu danych medycznych (choroby przebyte, przewlekłe, lista przyjmowanych leków, itp.) do założenia konta pacjenta w systemie medycznym i uzyskania podstawy do wypisania e-Recepty

 

W ramach telekonsultacji możesz otrzymać:

  • e-Receptę: W ramach telekonsultacji lekarz może wypisać szybka e-Recepta bez wychodzenia z domu. Podaj listę potrzebnych leków i uzyskaj kod do e-Recepty. Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce obsługuje E-Recepty. W aptece podajesz kod PIN e-Recepty (otrzymasz go od nas po wypisaniu e-Recepty) i numer Pesel. Nie wypisujemy e-Recepty na leki psychotropowe oraz leki i substancje odurzające - w tym celu prosimy zgłosić się do swojego lekarza prowadzącego.
  • e-Skierowanie: W ramach telekonsultacji lekarz może wystawić e-Skierowanie do szpitala, na badania specjalistyczne lub konsultacje specjalistyczne.
  • e-Zwolenienie: W ramach telekonsultacji lekarz, jeśli uzna że zachodzą ku temu przesłanki, wystawi e-Zwlnienie lekarskie (L-4), które automatycznie wysyłane jest do ZUS-u i Twojego pracodawcy. Możesz również uzyskać e-Zwolnienie na opiekę nad członkiem rodziny.

Zobacz zakładkę "Dodatkowe informacje"

 

Informacje dodatkowe

Telekonsultacja: jak to działa?

Podstawą telekonsutacji jest rzetelnie wypełniony kwestionariusz i rozmowa z lekarzem opierającym się na podanych przez Ciebie danych medycznych. Po przeanalizowaniu podanych prez Ciebie danych lekarz kontaktuje się w przypadku dodatkowych wątpliwości. Twoje dane zostaną wpisane do naszego systemu medycznego jako telekonsultacja. telekonsultacja jest podstawą do wypisania e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania.

e-Recepta: Jak to działa?

Po wypełnieniu formularza i dokonaniu opłaty, lekarz zakłada Twoje konto pacjenta w naszym systemie medycznym, gdzie wpisane są wszystkie Twoje dane osobowe i medyczne, na podstawie których wypisywana jest e-Recepta. Po wprowadzeniu danych wizyty (przepisanie leków) otrzymujesz kod PIN na podany adres email lub telefon komórkowy. W aptece podajesz swój nr Pesel i podany kod PIN e-Recepty. Naszą e-Receptę możesz zrealizować w każdej aptece w Polsce. Lekarz może odmówić wystawienia e-Recepty jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Recepty nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

e-Recepta: jak długo jest ważna?

e-Recepta ważna jest 30 dni, w przypadku antybiotyków 7 dni od daty wypisania

e-Recepta: liczba leków na e-Recepcie?

Na e-Recepcie (podobnie jak na zwykłej recepcie) można przepisać do 5 leków

e-Recepta: liczba opakowań?

Lekarz może przepisać maksymalnie 3 opakowania leku (lub ilośc leku na maksymalnie 3 miesiące leczenia).

e-Recepta: refundacja NFZ?

Jesteśmy prywatnym podmiotem medycznym. Wypisujemy wszystkie leki na 100% odpłatności.

e-Recepta: leki psychotropowe?

Nie przepisujemy leków psychotropowych, odurzających. W tym celu proszę zgłosić się do lekarza prowadzącego.

e-Recepta: realizacja recepty?

Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce obsługuje E-Recepty.

e-Recepta dla innej osoby?

Receptę wystawiamy tylko dla pacjenta, który podał swoje dane osobowe i medyczne, dla którego założyliśmy konto pacjenta w naszym systemie medycznym.

Konto na pacjent.gov.pl

Nie ma konieczności zakładania konta na stronie pacjent.gov.pl. Otrzymasz od nas kod PIN e-Recepty, e-Skierowania, e-Zwolnienia

e-Zwolnienie

e-Zwolnienie jest wystawiane tylko w ramach telekonsultacji lekarskiej jeśli zachodzą ku temu przesłanki medyczne. Lekarz może odmówić wystawienia e-Zwolnienia jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Zwolnienia nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

e-Zwolnienie: informacja do ZUS?

Po wystawieniu e-Zwolnienia jest ono automatycznie wysyłane do ZUS.

e-Zwolnienie: informacja do pracodawcy?

Po wystawieniu e-Zwolnienia jest ono automatycznie wysyłane do Twojego pracodawcy. Dane pracodawcy/pracodawców podajesz wypełniając formularz.

e-Skierowanie

e-Skierowanie jest wystawiane tylko w ramach telekonsultacji lekarskiej jeśli zachodzą ku temu przesłanki medyczne. Lekarz może odmówić wystawienia e-Skierowania jeśli nie ma ku temu podstaw. Odmowa wystawienia e-Skierowania nie jest podstawą do żądania zwrotu kosztów telekonsultacji.

Twój koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0